Hello world!

He he het is zo ver. Ik heb een blog, eindelijk! Ik houd al zo lang verschillende fashion blogs bij van andere meiden maar nooit de tijd gehad om er ook daadwerkelijk een te beginnen. Nu ik communicatie studeer hebben we zelfs het vak “bloggen”, dus ik kon er natuurlijk niet meer onderuit! Nou ik zal me even voorstellen, mijn naam is Lieke van Grinsven. Ik ben 18 jaar en studeer Communicatie op de Fontys Tilburg. Ik houd heeeel erg van shoppen. Ik zou elke dag wel naar de stad willen/kunnen, maar helaas mijn portemonnee werkt op een gegeven moment niet meer mee, heel vreemd! Verder houd ik van uitgaan (vooral festivals), muziek, chillen met vriendinnen/vriend en reizen. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende vakantie!! Ik ben namelijk nu al bezig met sparen voor een trip naar Chicago aangezien mijn broer daar gaat stage lopen komend jaar.  Afgelopen zomervakantie heb ik een rondreis door California, Nevada en Arizona gemaakt. Wat een toffe reis was dat! Ook heb ik 2 jaar geleden een rondreis gemaakt door Florida maar toen had ik nog enigszins een vakantiegevoel. toen reiden we maar 1 week rond en 1 week genoten we aan South Beach Miami :). Deze vakantie was volledig anders en hectischer. we verbleven elke nacht in een ander hotel en reden elke dag zo’n paar 100 km. Best vermoeiend dus maar ik heb daar 2 weken lang mijn ogen uitgekeken!

Oke, genoeg over mij. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn blog gaan vinden. Ik zal zoveel mogelijk proberen te posten en mijn leven zo interessant mogelijk houden voor jullie 🙂

Owja nog een hilarisch filmpje wat ik vandaag op facebook vond. Mijn dag is weer helemaal goed!!

hope you like it!

Geef een reactie

