Modderstampen op smeerboel @Utrecht

AfbeeldingAfbeelding

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vriendinnen naar Smeerboel geweest, een festival in Utrecht. De muziekstyle is vooral techno maar ook hiphop en house. Zoals jullie weten was het zaterdag echt baddddd weer, 😦 waardoor het echte festival sfeertje een beetje in duigen viel. Maar al bij al was het super leuk!

Zoals de naam al zegt: Smeerboel, is het dus de bedoeling om elkaar met allerlei verf onder te smeren. Je mag natuurlijk zelf weten of je dat doet! Het leukste aan zo’n festival vind ik altijd die leuke kleine grappige tentjes met grappige dingen zoals, een tomaten gevecht kooi. Toen ik het zag dacht ik echt wtf is this :O? Maar het zag er wel echt heel leuk uit, al die jongens achter zo’n palet en steeds het team aan de overkant proberen zo hard mogelijk te raken. Ook vind ik het leuk om op een festival te kijken naar alle outfits die iedereen aan heeft, alhoewel dat deze keer een beetje tegen viel met al die gele/blauwe/paarse ugly poncho’s, verlepte haren en regenlaarzen. Ik had trouwens ook nog een leuke aanwinst! Op bijna elk festival staat er meestal een ruilhuisje. Ze hebben daar de meest gekste dingen maar als je echt op tijd komt in het begin dan hangen er nog best leuke dingen. Ik heb er een leuk vintage geruit rood/blauw blouse geruild tegen een 3D bril die je krijgt als je naar een 3D film gaat, goede ruil vind je ook niet? Haha en hij staat nog best leuk en komt nu helemaal in deze winter!

Helaas is nu het festival seizoen afgelopen en gaan we richting de herfst 😦 Maar ik moet eerlijk toegeven dat de winter ook wel zijn charmes heeft. Lekker op de bank met een dekentje, een goede film en warme chocolademelk met slagroom mmmmmmmm. Ook vind ik de kleren in de winter ook altijd een stuk leuker. Je kunt zoveel meer combineren, leuke laagjes, fijne vesten/truien en natuurlijk niet elke dag je benen hoeven te scheren om ze nog een beeeetje aantrekkelijk uit te laten zien. Nee, laat die winter maar komen!!

Geef een reactie

