My day!

Vandaag is het 28 september. Een dag waar ik al zo’n maand naar uit kijk, net zoals vele andere shopaholics onder ons. Because, today it’s GLAMOUR DAY!! Een dag waar op je 20% korting krijgt op bijna 4500 winkels in heel Nederland zoals H&M, Mango, Men at Work, New Look en Zoomers. Mijn vriend en ik hadden dus besloten om vroeg naar bed te gaan om de volgende dag kipfit door de stad heen te slenteren. Daar ging dat stront vervelende ding weer om precies 08:00. Er ging even een dodelijk gevoel door me heen dat ik toch werkelijk dacht dat het weer die bloody maandag was, maar niks was waar. Toen het kwartje heel langzaam viel kwam ik er achter dat het de mooiste dag van de week was, namelijk: zaterdag! Deze dag staat bij mij altijd in het teken van leuke dingen doen of gewoon helemaal niks nada niente, heerlijk. Maar vandaag was het tijd voor actie maar wel leuke actie.

Glamour day gemist? Check this out. Dan zul je de volgende glamourday no way missen!!

Ik nam vanmorgen mijn traditioneel ontbijt namelijk yoghurt met cruesli. Vandaag dacht ik, ‘ik doe is gek, ik doe er wat kiwi, handje cranberry’s en wat lijnzaad bij’. Heerlijk & heel gezond!

DSCN0819

Nadat ik mijn dagelijkse routine had afgelegd om een beetje fatsoenlijk voor de dag te komen, stapten we de auto in. Onze eerste stop: Den Bosch. Een tijdje geleden heb ik alle online shops minstens 10 keer bezocht om te kijken of ze de perfect wintercoat voor mij hadden. Mijn eerste oog viel op die van de Zara, je kent ‘m wel, de standaard parka waar afgelopen winter iedereen mee liep. Maar ik wilde iets anders, iets unieks. Toen kwam ik in Zoomers, een gloed nieuw warenhuis in Den Bosch. Oh wat hangen daar toch mooie dingen maar oh zo slecht voor mijn portemonnee. Uiteindelijk had ik ‘m toch gevonden, mijn perfect wintercoat. Precies wat ik zocht: bruin, fluffy en lang. Je kon ‘m trouwens ook nog afritsen tot een kort jasje, ideaal dus! Wat vinden jullie er van??

DSCN3798

Nadat ik mijn eerste aankoop binnen had vertrokken we naar onze volgende stop, namelijk: Tilburg. De reden dat we met de trein naar Tilburg gingen is eigenlijk heel simpel: Veel meer leukere winkels en ik had een leer jasje bij de PULL & BEAR laten terug hangen.  Vandaag zat er geen lunch in. We moesten het doen met een vlugge hap bij de AH to go. We vonden het namelijk ZONDE om uitgebreid te gaan lunchen, ging allemaal van onze shop tijd af :(. Maar ook dankzij de Glamour hadden we een overheerlijke smoothie banaan/aardbei voor maar 1 euro kunnen bemachtigen. Wat heerlijk zo’n dag met al die kortingsacties, ik hou er van :).

IMG_4451

IMG_4444

Na de leukste winkels bezocht te hebben als H&M, Pull & Bear, New Look, Sacha, Men at Work en Zara waren we toch wel echt bek af. Mijn benen voelde zwaar en mijn maag was toe aan een iets hartigs. Dat hartigs werd al gauw iets vets en dat vets werd al gauw friet. I know it’s bad but I taught whatever it’s weekend!! Binnen een fractie van een seconde was het bakje wat zó vol leek weer leeg, balen.

IMG_4452

Nadat we EINDELIJK een plekje voor mijn fiets hadden gevonden op het overvolle station hebben we onze trein richting ‘s-Hertogenbosch gepakt. Helaas was er 10 min vertraging doordat er iemand voor de trein was gesprongen in Boxtel. Het was dus loei druk op het station. Nog even een leuk trein kiekje..

IMG_4457

Vervolgens moesten we in ‘s-Hertogenbosch ook nog 20 min wachten op de bus. Maar ja mijn beide handen zaten vol tassen dus ik had niks te klagen.

IMG_4453

Nu willen jullie natuurlijk weten wat er nu IN die tasjes zit. Ik heb een collage gemaakt van al mijn nieuwe aanwinsten. Zelf ben ik er heel blij mee maar ik vind het ook leuk om jullie mening erover te horen, so speak up!!

bloggen

musthavess

Om 8 uur waren we dan eindelijk thuis. We konden meteen aan tafel want moeder had die heerlijke lasagne voor ons achter gehouden mmmm :). Maar we konden er niet zo lang van genieten want ik moest om half 9 alweer oppassen. Dus een vlugge hap en meteen weer door. Mijn vriendinnen gingen naar een feestje in Schijndel namelijk EKSTRAKT maar ik moet eerlijk toegeven dat mijn benen en voeten een avondje op de bank tevreden mee waren. Ook heeft deze ijverige student op zaterdagavond jaja jullie horen het goed HUISWERK zitten maken!! Ik weet het, ik voel me echt een loser om dit te zeggen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik blij ben dat ik het heb gedaan, scheelde me weer een hele hoop op zondag.

IMG_4464

Om half 1/1 uur kon ik weer naar huis en viel ik in slaap in de armen van deze leuke verschijning..

154776_3161092066231_1861778569_n

Sweet dreams everyone!!

 

Bronnen:

http://www.hm.com & just me.

Geef een reactie

