Autumn holiday

holiday

Helyeah vakantie!! Alhoewel mijn agenda wat anders zegt: A lot of homework..  Dus ik besloot om als een ijverige student meteen de eerste dag PATS BOEM alles af te werken, maar helaas mislukt! Onmogelijk om alles in 1 dag af te werken en dat nog wel op mijn eerste vakantiedag na 8 weken wennen aan het HBO, treinreizen, laat thuis, nieuwe mensen, nieuwe school, nieuwe leraren. Can I have a break?? NO.Maar al bij al bevalt me de studie super goed! Ik heb echt het gevoel dat het ook iets waar ik later mijn geld mee wil verdienen, ook al is communicatie natuurlijk heel breed. Dus ik trok vandaag mijn warmste winter trui aan en begon achter mijn bureau als een ijverige student aan mijn berg huiswerk. Ken je het gevoel dat je alles op het zelfde moment af wil hebben dus maar als een hysterische gek om de minuut met iets anders begint? Heel dom en wordt er zelf ook stront chagrijnig van. Het is moeilijk om me te concentreren, dat komt voornamelijk door mijn elk-uur-3-min-social-media-check elke keer weer partypics van Festyland zie! Naja woensdag ga ik naar Amsterdam dreun ik dan 3 keer op in mijn hoofd. Ik hoor zojuist de klokken luiden, het is inmiddels 5 uur. Mijn berg is helaas nog niet af, ik kan alleen maar denken aan: wat zal ik dadelijk gaan eten?? Zijn er nog nieuwe items op de H&M site bij gekomen? Is mijn H&M bestelling nu potjandorie nog niet binnen??? Heb ik echt alle GTST aflevering van afgelopen week gezien? Oftewel smoesjes om onder mijn schoolwerk uit te komen, NIET DOEN LIEKE! Wel heb ik een fijn vooruitzicht voor vanavond namelijk: Girlsnight! Een lekker zaterdag avondje met mijn vriendinnen op de bank met een wijntje en wat lekkers, heeeeerlijk! Maar nu, als de sodemieter aan de gang!!

IMG_4773

Bronnen:

http://www.weheartit.com

Geef een reactie

