Winter inspiration!

Afbeelding

Het is alweer Oktober! De dagen worden korter, de bomen laten ons zijn mooiste kleuren zien en de winkels vullen zich met prachtige zachte truien, cute mutsjes, fijne laarsjes en leuke handschoenen die perfect bij je wintercoat passen. Ik houd van winter, vooral om de kleren maar ook de gezelligheid. Denk aan kerst, lekker met een dekentje op de bank met een grote kop warme chocolademelk en een goede film. Mmmm. De reden dat ik de kleren in de winter leuk vind is dat je veel laagjes kan dragen en mensen niet continue bezig zijn met bruin worden, wat ik namelijk niet word. In de winter kan ik mijn witte melkflesjes namelijk mooi bedekken met een leuke broek. Van deze plaatjes krijg ik al helemaal de kriebels voor kerst.

winterrrr

wintersnow

winter inspojeeeeej

winterinspo2

Hebben jullie ook al zin in de winter??

 

Geef een reactie

