Room inspiration

Ik begin langzamerhand een beetje klaar te zijn met mijn kamertje. Ik heb op dit moment taupe kleuren muren met wit bed, kast en bureau en nog wat turkoois accessoires. Dus ik heb wat inspiratie opgedaan. Ik wil het namelijk allemaal nét wat frisser aangezien ik nou niet echt een big room heb. Ik hou echt van de kleuren crème, wit en hout kleuren in een kamer, dat zie je ook terug in mijn kledingstijl. Ik heb een beetje rossig haar waardoor felle kleuren mij nou niet echt geweldig staan maar meer die basic kleuren als bruin, crème, wit en zwart. Ik zou heel graag mijn muren weer wit willen. Afgelopen vrijdag ben ik met mijn moeder naar de ikea geweest en heb ik een lovely fluffy kleedje gekocht en een plank voor boven mijn bed waar ik leuke quotes in een lijst en spulletjes op kan zetten. Binnenkort op mijn blog!white room foto’s posten!!picca wall 

Voor meer foto’s, kijk verder!
531513b67438124c719c6be9b82c4676 f0d3035ba028317485e73979ecf82370 kussens 356ced66b37eb3280d318c8b0be3019b a209a4fa5ec29eea2143cb5a393560f3 roomm travek tumblr_lmq0pmrxSL1qfakt5o1_500_large white and wood

 

Bronnen:

http://www.weheartit.com

http://www.pinterest.com

Geef een reactie

