OPENING PRIMARK EINDHOVEN

Primark-Eindhoven2

Het is zover. De winkel waar we in Brabant al bijna een jaar op wachten is zojuist geopend. Wat een happening, mijn Facebook wall stond vol met lange wachtrijen en die foeilelijke bruine Primark tassen.

Het gerucht dat er al mensen om serieus 5 uur ’s ochtends voor de deur lagen :O kan ik me gewoon niet voorstellen, want waarom in hemelsnaam? Die kleren liggen er over 3 uur nog hoor of het kan natuurlijk dat ze het voor die ongelofelijk glamour goodiebag deden waar jammer genoeg maar een zielig zonnebrilletje met een palmboom in zat en een panda muts. Waar ik voor me lang zal ik leven niet om 5 uur ’s ochtends mijn bed voor uit zou komen maar goed. Ik ben er eerlijk gezegd nog maar 1 keer geweest en dat was in Rotterdam, maar dat was eerlijk gezegd echt een hell :O. Ik zag alleen maar kleren op de grond waar mensen dan ook nog is met hun vieze zool op gingen staan. Ik zag meiden met een mand lopen waar ze van alles ingooide. Voor mijn gevoel keken ze niet eens naar de oorbellen of naar hoe het zat of wat dan ook. gewoon puur een drang van ‘IT’S CHEAP’, maar of het mooi is?

Morgen ga ik ook een kijkje nemen bij de Primark. Ik ben namelijk vrij dus ik hoop dat heeeel veel mensen wel op vrijdag naar hun college gaat zodat ik morgen in ieder geval mijn kont kan keren in die mega grote winkel van 6 verdiepingen :O.

Jullie zullen mijn aankopen dan dezelfde avond nog op mijn blog zien!

So check it out tomorrow 9 o’clock pm 🙂

 

Bronnen:

http://www.omroepbrabant.nl/?news/202552652/Primark+geopend+in+Eindhoven,+eerste+klant+al+om+kwart+over+vijf+%E2%80%99s+ochtends+voor+de+deur.aspx

http://www.girlscene.nl/p/12131/sneak_peek_primark_eindhoven

 

Geef een reactie

