lovely song

Ik moest dit liedje even met jullie delen. Nu ik zo om 11 uur (Na een dodelijke lesdag tot half 6, half 6? JA HALF 6 :() mijn huiswerk aan het bijwerken ben, begon ik ineens uit het niets dit nummer te zingen. Vroeger heb ik dit liedje volgens mij helemaal grijs of eigenlijk kapot gedraaid. Elke keer als ik het liedje hoorde moest ik huilen :(. Dus ik besloot om ‘m er afstand van te nemen aangezien mijn ouders zich zorgen begonnen te maken als ik weer met panda ogen naar beneden kwam.

Het is een liedje van Dinand Woestoff en het heet: Dreamer. Het liedje gaat over zijn vrouw, die in 2004 overleed aan borstkanker. Er zit zoveel emotie in dit liedje wat de beelden erbij (ook al kunnen we niet spreken van high quality) enorm versterkt.

Ik ga maar is naar bed, morgen staat m’n lesautootje namelijk weer paraat om maar liefst 8 UUR ‘S MORGENS :O, too bad.. Aangezien ik me vorige week echt een loser voelde. Ik zat elke keer in z’n 3 inplaats van in z’n 1 en mijn arme rijinstructeur heeft volgens mij wat rugklachten opgelopen na al die schokkende remmen van mij. And last but not least mogen we daarna weer naar schoooool (heu heu heu) tot maar liefst half 5 en daarna leren voor mijn laatste herkansing voor mijn propedeuse :O!!!

Wish me luck & goodnight my dear followers.

Geef een reactie

