last fridaynight

IMG_5471

Heeee guys,

Ik kom er zojuist achter dat ik nog helemaal niks had gepost van mijn awesome last weekend. Ik ben namelijk met mijn vriendinnen wezen stappen in Amsterdam en ik kan je vertellen, het was SUPER leuk! Lees verder for more details…

Ik als iemand die woont in een dorp met maar liefst een plaatselijke stamkroeg waar elke week weer de zelfde gezichten te zien zijn, vond dat natuurlijk een hele happening. Het was een beetje een last-minute beslissing dus ik moest als een gek natuurlijk een nieuwe outfit bij elkaar scoren. Beetje overdreven misschien, maar ik had echt het gevoel alsof de meiden daar alleen in strakke jurkjes, haren in de krul en toren hoge hakken rondliepen, just like in the Hills. Alleen dat viel eigenlijk reuze mee. We vertrokken rond een uur of 1 naar het bekende Leidseplein (houd er wel rekening mee dat je na 12 uur een nachtbus moet kopen van maar liefst 5 euro, waar we dan echt maar 4 min in zaten :O, so be on time). Het beeld wat ik bij het Amsterdams uitgaansleven had was heel anders dan in werkelijkheid. Ik dacht dat er alleen maar dikke clubs waren met kroonluchters aan het plafond, maar het waren eigenlijk gewoon allemaal gezellige “bruine” kroegen zoals ik het altijd noem. Maar wel heel gezellig (and very cute boys :)). Dus doe is een keer gek voor de dorpelingen onder ons en ga een avondje stappen in Amsterdam!

Ik heb niet zo heel veel kiekjes van die avond helaas maar een paar voor een klein beetje sfeerimpressie!

IMG_5491IMG_5475

Geef een reactie

