Sinterkerst

Laatst liet ik jullie wat ideetjes zien voor het inpakken van je suprise bij sinterklaas/kerst. Afgelopen weekend stond in het teken van: Sinterklaas, cadeautjes, dichten, chocolade en heel veel andere lekkernijen. Oftewel een weekend waarna we de weegschaal maar beter even kunnen vermijden. Maargoed, na een hele vrijdagavond, een avond waar eigenlijk zowat elke tiener zich zelf klem zuipt om vervolgens naar de plaatselijke stamkroeg te gaan, heb ik als lieftallige familielid mijn gedichtjes en cadeautjes in orde gemaakt. Mijn pakketjes zagen er eigenlijk een beetje sinter/kerst uit. veel rood wat natuurlijk bij sinterklaas, maar ook bij kerst past. The results!!

IMG_5603

Kijk verder voor meer inspiratie!!

IMG_5570

Deze 2 waren voor mijn broer. 

2013-12-08 23.17.39

And last but not least: heerlijke sushi als voorafje, een keer wat anders als gourmetten!!

IMG_5589

Geef een reactie

