Things that made my week

weeeek

Lees verder als je benieuwd bent naar hoe mijn week er deze keer uitzag!

-Dat ik hoopte dat ik zondagavond koorts kreeg zodat ik maandag thuis kon blijven.. Helaas

-dat de conducteur al zo’n 5 minuten voor me stond, toen ik rustig mijn nachtrust in de trein inhaalde, maar mijn dromen werden verstoord door een galmde stem: ‘Mevrouw, mevrouw?’. Waarop ik dan eindelijk wakker schoot en mijn droom werd verstoord door de realiteit: Arrogante blikken van mensen in de trein en een chagrijnige conducteur met een oorbel die me bang maakte. Niemand lachte so that was a awkward momenttttt…

-Overal maar dan ook echt OVERAL waar ik keek deze week nog verlate chocolade letters en pepernoten in huis lagen. Terwijl ik net wat pondjes wou kwijt raken voor kerst!!

blog

-Vervolgens op de vroege maandagochtend in een gastcollege op school van een jonge man die werkt bij Brabants dagblad gewoon 2 uur lang heb liggen knikkebollen, bloody monday!

-Pap tijdens mijn daily 7 minute workout naar boven roept: ‘Lieke zullen we is flink gaan hardlopen?’. Waarop ik een beetje verbaast antwoord:” haha okee”. Krijg ik zo’n oer lelijk fel hesje over mijn hoofd heen getrokken, my beauty Efteling hoofdband om and GO! We zijn de straat nog niet uit of ik hoor pap zeggen: “Zo dat was het weer voor vandaag”. Haha dat verklaarde mijn verbaasde opmerking, kwestie van bijzijn momentje guys.

-Mezelf zo dood irriteerde aan zo’n asociale jongen in de bus. Stoere praatjes over: “Ik heb nu wel zin in bier jonge en ge”? Tegen zijn vriend. Vervolgens gaat de jongen heel hard het meest ANNOYINGSTE nummer EVER door de bus zingen: “I wanne see the rainbow high in the sky”, alsof we in de partybus naar de Lunenburg gingen. Daarna stompt hij zijn jas met zijn vuist en been in zijn tas als een of andere gestoorde gek. Hij wou aandacht en hij had een steekje los for sure..

-Dat ik zo blij word van mijn Fred en Ed bakje die ik 1 keer in de aanbieding heb gekocht voor nog 1, 45 euro voor 5 van die stomme mini komkommers, maargoed nu dus elke morgen dat bakje weer vul met verse tomaatjes, tomaatjes en worteltjes uit moeders koelkast. Zo heb ik elke dag weer verse groente in mijn Fred en Ed bakje, kleine geniet momentjes!

-Die Wehkamp reclames het toch elke keer weer flikken om mij erna naar de Wehkamp webshop te laten surfen. Love Wehkamp reclames!

-Last-minute beslis om met mijn vriend donderdag naar de film Mannenharten te gaan. Ik helemaal blij, eindelijk weer een impulsieve actie vanuit mijn vriend. Komen we bij de bioscoop aan in Uden, is alleen nog maar de eerste rij vrij ._. mweeeeh daar gaat ons avondje dacht ik ! Maar er draaide er nog een in Eindhoven om 10 uur dus wij met fulll speed richting Eindhoven (fuck benzine). Zitten we daar serieus helemaal ALLEEN in de bioscoop.. How is that possible? Maar het is wel een aanradertje, vooral om deze jongen moest ik zó lachen:

mannenharten_47042505_st_8_s-high

 

 

-mezelf deze week dood gooi met spellingtoetsen (not cool)

-En dat ik zoooooveel zin heb in Kerst!!!

christmas

Have a lovely weekend everyone!!

Image

bron: http://www.weheartit.com

Geef een reactie

