Christmas dessert

IMG_5906

 

Tadaaaaa, mijn zelfgemaakte dessert deze kerst. Ik stond er zelf ook versteld van. Ik ben namelijk niet zo’n kookprinses maar deze keer is het aardig gelukt. Een overheerlijke brownie cake met daarop zelfgemaakte romige slagroom en voor de decoratie nog enkele framboosjes, besjes en kersen. Ik zie het water al in jullie mond lopen en ik moet toegeven bij mij ook AGAIN!

Wat was het een heerlijke kerst. De dagen dat je even aan niks hoeft te denken, plezier met je familie beleefd en je even niet aan je lijn hoeft te denken, gewoon genieten!IMG_5939

 

Aan het begin van de kerstvakantie ben ik met mijn vriend een weekendje naar Noordwijk geweest. Een romantische strandwandeling gemaakt met de zonsondergang als achtergrond, een heerlijk briesje waait door mijn haren, een mooie herfstdag. Oke NOT. Het regende pijpenstelen, we liepen met een paraplu die kapot was gewaaid door de enorme windkracht 6 die er stond, mijn schoenen waren naar de Filipijnen, mijn haren waren drijf en drijf nat en zo liepen mijn vriend en ik te strompelen door het natte zand. Heel erg romantisch als zeg ik het zelf. Tot slot kwamen we aan bij ons hotel, bleek het dat we voor de volgende dag hadden geboekt :O, meeeeen je niet. Maar thank god hadden ze nog 1 kamer vrij en daar mochten we zonder bijbetaling gewoon in. We zijn een dagje naar Leiden geweest.

IMG_5836

 

En we zijn de volgende dag naar Amsterdam geweest. Het was bad weer dus ik had een goed argument tegenover mijn vriend om te gaan shoppen! Er stonden vanaf het station tot aan de dam allerlei kerstkraampjes waar je lekkere warme chocomel kon halen of warme erwtensoep. Dat gaf een gezellig sfeertje!

IMG_5873

 

Daarna zijn we nog lekker wezen uiteten. IMG_5835

Heerlijk zo’n weekendje weg! De rest van mijn vakantie staat vooral in het teken van SCHOOL.. wij studenten hebben het nu eenmaal zwaar ook al denken mijn ouders daar anders over.

Geef een reactie

