Impressie Bizar magazine

bizarr

Een kleine impressie van ons Magazine: Bizar. 

Voor het vak Magazine moeten we een magazine maken (dahhh). Het moet een doelgroep/tijdschrijft zijn waar nog niet echt iets voor op de markt is. Ik heb samen met mijn werkgroepje bedacht om een tijdschrift te maken voor mensen die ‘out of the box’ denken/zijn, die niet het normale leventje willen lijden, die open staan voor nieuwe avonturen, van aparte dingen houden, mensen die hun leven spannend willen houden, oftewel mensen die nét even wat anders willen en doen als de rest!

Het werken aan een magazine leek mij persoonlijk echt super leuk, aangezien het mijn droom is om bij de redactie van Libelle te werken, maar door de tijd die we er voor kregen konden we niet echt alles eruit halen wat er in zat.  Toch ben ik tevreden met het eindresultaat! Ik heb vooral veel stukjes geschreven omdat ik dat erg leuk vond. We hebben de opmaak zo clean mogelijk gehouden aangezien we dat beter vonden passen bij onze doelgroep/concept. Als we het op papier hebben gedrukt, laat ik het jullie showen!

Wat vinden jullie ervan, zou dit een gat in de markt zijn??

Geef een reactie

