Dream city

89b277f0f9734a09ca7791831786c3f2 94da873b60a968004fe868932c235529

loveeee

 

HAPPY HAPPY HAPPY, THIS SUMMER!

Ik zit even heel mijn middag te spenderen aan fotootjes kijken naar mijn vakantiebestemming this summer!!!! Mijn broer gaat in Februari een half jaar stage lopen in Chicago en ik en mijn ouders willen daar natuurlijk dolgraag heen, nu hebben ze besloten om een combi reis te doen, eerst naar NEW YORK (WAAAAH) en daarna een binnenlandse vlucht naar CHICAGO, best raar maar dat schijnt goedkoper te zijn dan dat je rechtstreeks naar Chicago gaat. Ik moest deze blijdschap even met jullie delen, nu weer back to study..

lov nyeee timesquare SONY DSC

 

Bronnen: 

http://www.weheartit.com

http://www.pinterest.com

Geef een reactie

