THANK GOD!

IMG_6166 - versie 2

Volgens mij heb ik er op mijn blog nogal op los geklaagd met mijn laatste herkansing voor spelling, but I did it! Met maar liefst een 9.5 :O!! Zijn al die uren die ik heb doorgemaakt in mijn hol (verwoording voor slaapkamer tijdens de studiedagen) gelukkig niet voor niets geweest.

 

Dat betekent dat ik op mijn opleiding Communicatie mag blijven!! + dat dit blog enigszins geen klaag blog wordt, want daar worden jullie als lezeressen natuurlijk ook niet vrolijk van.  In de middag heb ik hard zitten werken aan school dus ik gun me vanavond een lekker avondje op de bank met die leuke film die vanavond op TV komt, namelijk: I don’t know how she does it met Jessica Parker!!

Een trailertje voor de geïnteresseerden..

Geef een reactie

