Wie liet daar nou een scheetje?

antischetenslip

Voor het vak Magazine heb ik een artikel geschreven over de ant-scheten-slip. Ja, jullie horen het goed! Een slip die wij vrouwen ook wel kunnen waarderen voor mannen, lees hier het stukje!

De anti-scheten slip is de nieuwste uitvinding op het gebied van herenslips. Een handige uitvinding voor de heren maar natuurlijk kunnen de vrouwen dit ook wel waarderen. Geen gasmasker meer nodig in de morgen als de heren weer een vieze bierscheet in bed laten. Oftewel een geniale uitvinding! Maar houden ze die zwavel doordrenkte terreurbommen ook tegen?

Het merk 4Skins uit Australië heeft boxershorts op de markt gebracht. Ze zijn gemaakt van een stof die bewerkt is met nanotechnologie en hierdoor de fijne eigenschap heeft om geurtjes te vangen en te neutraliseren. Dus dankzij nanotechnologie absorbeert het katoen ongewenste geurtjes. Pas in de wasmachine was je de geurtjes weg. En last but not least, de stof blijft ook na veelvuldig wassen gewoon werken. Hoezee!

Bij mannen is die frisheid soms ver te zoeken. Gemiddeld ontspannen zij vijftien keer per dag hun anale omgeving om die verstopte darmgassen eens lekker te laten wapperen. Sommigen hebben het winden zelfs tot kunst verheven maar vrouwen noemen het meer onhygiënisch en zijn razend enthousiast over deze Australische slip.

De anti-scheten slips zijn verkrijgbaar in zwart-blauw of wit-blauw voor €24,95. Interesse? In Nederland worden ze zeer exclusief verkocht. Weer een leuke tip voor een cadeautje tijdens verjaardagen toch?

 

2 thoughts on “Wie liet daar nou een scheetje?

  1. Hi Lieke,

    Wat heb je een uitstekend blog uit de grond gestampt in zo’n korte tijd. Ik vind het top om te zien dat je bent blijven bloggen. Het is een prima investering geweest, want ik zie een duidelijke stijgende lijn in de kwaliteit van de berichten. En je vertrekpunt was al zeker niet slecht.
    Als ik je misschien nog een beetje uit mag dagen? Kun je passie en studie combineren op dit blog? Dat je zo nu en dan ook kijkt naar bijvoorbeeld mooie commercials van mode-bedrijven, of gave online activiteiten van merken? Ken je bijvoorbeeld deze site: http://www.onlybecausewecan.com/ ? Een mooi voorbeeld van hoe je studie (communicatie/marketing/online media) en passie (fashion) samenkomen. Op die manier kun je nu al de basis leggen voor stages richting redactie bij mode-bladen, communicatie bij mode-huizen, etc. Het kan natuurlijk zijn dat ik me helemaal vergis, maar volgens mij zou je je later prima kunnen vermaken in die wereld =)

    Groeten!
    Berend Jan Verheijen

    • Ha Berend Jan,

      Nou wat fijn om dit te horen zeg! Ik vind het ook erg leuk om te doen, vandaar dat ik mezelf soms betrapte dat ik meer aan het bloggen was dan dat ik eigenlijk moest leren voor mijn tentamen haha. Ik wil er ook zeker mee doorgaan. Nee je hebt het helemaal goed juist! Ik zou dolgraag willen stage lopen bij mode-bladen of inderdaad communicatie bij mode-huizen. Dit geeft me ook een stevig steuntje in de rug om het ook blijven te doen aangezien dat tegenwoordig heel belangrijk is om meer te laten zien van jezelf dan alleen een diploma. Bedankt voor het advies en ik zal er zeker iets mee doen! En trouwens een 9 :O blijer kun je me in deze stressvolle tentamen week niet maken!

      Groetjes,
      Lieke van Grinsven

Geef een reactie

