I’m BACK in the game

Lieve allen,

Ik zie jullie gefronste wenkbrauwen  al tevoorschijn komen. EEN BERICHT VAN REDHAIRSTORIES? Yeahh you right dat is een hele tijd geleden en je moest is weten wat een spijt ik er van heb, maar wat heb ik het druk gehad afgelopen periode poeh poeh. Mijn maand mei bestond uit alleen maar vakantie. Het was maar goed dat ik al mijn tentamens allemaal had gehaald want daarom ben ik nu dit weekje vrij!! Kan ik eindelijk even bijkomen van de leuke dingen die ik afgelopen periode allemaal heb gedaan en mentaal voorbereiden op mijn laatste tentamens dit jaar.

Even op een rijtje waar ik afgelopen periode allemaal ben geweest:

-Na een hele week werken met carnaval een lekker weekendje er tussen uit geweest met mijn vriend naar Antwerpen!

– Concert BEYONCE in Antwerpen sportpaleis

– Naar London met mijn opleiding om een reisbrochure te maken voor op de ipad!

– CHICAGO. ohhhhh  wat een stad! Wat waren dat  fijne daagjes bij mijn broer! (pictures are upcoming)

– Weekendje London met mijn vriendinnetjes op bezoek bij een vriendin die daar stage loopt!

en als laatste ben ik met hemelvaart met de familie van mijn vriend een weekendje naar de Ardennen geweest!

zooooo dat waren mijn pieken de afgelopen periode.

Hieronder wat heerlijke fotootjes!!

IMG_7176Antwerpen met sweetie!!

IMG_7403 IMG_7441 IMG_7442 IMG_7446

BEYONCE!!

 

 

 

IMG_7668IMG_7600 IMG_7659  IMG_7678

 

London Studiereis!!

Geef een reactie

